13.3.15

2. Kritika - A titkos levél jelentése

Itt kisebb nehézségekbe ütköztem a fejezetek és fejléc hiánya miatt, úgyhogy jóformán csak a prológust véleményeztem.
A titkos levél jelentése 

Kinézet:

Fejléc:

Sajna nincs fejléc, így a maximálisan elérhető pontból egyet sem tudok adni. Ezt a hibát egyébként azért ajánlatos kiküszöbölni, mert az olvasó ezt látja meg először. De neked nincs ott semmi, csak rikító-kék alapon kanárisárga betűk. 
(5/0)

Design:

Az egészhez a kék egy árnyalatát választottad, de sajnos egy kellemetlenebbet, egy kicsit zavarja az ember szemét. Ehhez sárgát társítottál, ami megmondom őszintén, nem is olyan rossz, de annyira nem is olyan jó. Megjegyzés: Sokkal inkább el kellemes lenne, ha nem élénk sötétkéket párosítottál volna kanárisárgával, hanem mondjuk lágyabb kéket kicsit aranyos-barnás árnyalattal.  (4/1,5)
Igazából a modulsávod nekem kicsit üres. Egyszerű szövegdobozt használtál, amivel semmi baj nincs, csak kérlek, állítsd sorkizártra a szöveget. Nem használtál kódot a menühöz, így egy kicsit semmilyen, unalmas. Deeeee... a színek ugyanazok mindenhol. (4/2)
A háttér éppen hogy egy hangyabokányival sötétebb, mint maga a blog, de semmi minta, vagy ilyesmi. (1/0,5, mert nem alapértelmezett hátteret használsz)
Az egyebekre nem tudok mit adni, ugyanis nincs semmi megemlékezésre való. (1/0)
(10/4)
(15/4)

Történet:

Fülszöveg:

Alapvetően figyelemfelkeltő, de nem tudok eltekinteni a szóismétlésektől. Erre figyelj nagyon! Amúgy megtudhatjuk, hogy Noémi egy árvaház növendéke, illetve azt is, hogy az egész egy fantasy-dolog lesz. Varázslással meg minden ilyen kis finomsággal. Hm, nem is rossz! (5/4)

Alaptörténet:

Avagy a rövid cselekmény Anna szemszögéből ábrázolva.
Sajnos csak a prológus van fenn, pedig én szíves-örömest olvastam volna tovább. Az egész olyan kellemesen meseszerű, a leírások ügyesek. Azzal kezdünk, hogy egy idős hölgy egy szobában ül, a jelek szerint egy árvaházban. Én egy kicsit éreztem is a melegséget, amit leírtál. Kopogtatnak, majd amikor kinyitja az ajtót, csak egy gyerek van ott egy kis kosárban, név szerint Udai Noémi. Aha, szóval magyar. Okés, ez tetszik.
Annyit még hozzátennék, hogy ez a kis múltbéli szilánk eléggé rövidke prológusnak, sokkal inkább elmenne egy kis bevezetőnek, vagy ilyesminek. De csak úgy mondom.
Lényegében eddig ennyi van fenn, szóval sajnálatos módon nincs több kivesézni való.
(20/19)

Helyesírás:

Amint látható, van bétád, aki meglehetősen jól végzi a dolgát.
(10/10)

Összesen:

45/37 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát, a designnal már elkezdtem foglalkozni :)

    VálaszTörlés